Bekijk dit project
Check it out 👀

Fantasia Festival

Tijdspanne
maart 2024 - juli 2024
Campagne doel
more sales
Diensten
Strategie
Fotografie & videografie
Content creatie
Social media management
Performance marketing
Analyse & rapportage

Fantasia Festival is een betoverend outdoor festival dat jaarlijks duizenden bezoekers trekt met een combinatie van muziek, entertainment en unieke sfeerbeleving. 🥳

💃 like there's nobody watching

Fantasia Festival biedt een magische ervaring met verschillende thematische zones, spectaculaire shows en optredens van zowel lokale als internationale artiesten. Het is een onvergetelijke ervaring in het hart van België, waar muziekliefhebbers samenkomen voor een weekend vol opwindende optredens en bruisende energie. Met een gevarieerde line-up met zowel bekende als opkomende artiesten, kunnen bezoekers dansen op toffe beats.

Actieve kanalen: Facebook, Instagram & TikTok

Reels zijn dé manier om op te vallen in de wereld van social media. Wij weten precies hoe we dit moeten aanpakken.

Onze uitdaging 🤩

Onze taak? Hun online zichtbaarheid vergroten en meer betrokkenheid creëren onder hun doelgroep. Het was van belang om op een leuke manier het unieke karakter van hun festival, inclusief de thema’s en beleving, te communiceren via social media en daarmee de kaartverkoop te stimuleren. Een sterke merkidentiteit opbouwen en ervoor zorgen dat ze top of mind bleven bij hun publiek waren onze kerndoelstellingen.

168
aantal posts
40
reels
2
M
meer bereik
3
K
nieuwe volgers

Alles begint met een goede strategie 📝

We ontwikkelden een contentstrategie die de kern van Fantasia Festival belichtte: de magie en fantasie van het evenement. Door middel van opvallende visuals, video’s en interactieve content creëerden we een community en een online sfeer die de festival-vibe weerspiegelde. Door leuke storytelling en behind-the-scenes content werd de unieke beleving van Fantasia onder de aandacht gebracht.

Performance marketing for the win 🙌🏼

We maakten gebruik van gerichte advertenties die gedurende de verschillende fases van de campagne inspeelden op zowel nieuwe als bestaande doelgroepen. Waarbij we via verschillende fases, zoals awareness, consideration, en conversion, de juiste doelgroepen wisten te bereiken. Hierdoor konden we de betrokkenheid verhogen en de ticketverkoop stimuleren. Met gerichte advertenties, retargeting, en lookalike audiences zorgden we voor maximale zichtbaarheid en conversie, van eerste interactie tot de daadwerkelijke aankoop van tickets.

Let's get social!

Klaar om je online aanwezigheid te boosten?

Viraal gaan op social media?
Eerst denken, dan pas doen!